Dugmici

Tuesday, 25 November 2014

Zima i preplanuli ten

Nedavno sam dobila poklon od prijateljice Balea Bodylotion Magic Summer sa nježnom notom samotamnjenja za normalnu ili tamniju kožu. Moram priznati, da sam bila malo skeptična prema proizvodima za samotamnjenje i veoma sam ih rijetko koristila, pored toga imam i malo tamniju boju kože, tako da sam smatrala da je nepotrebno, ali sam se iznenadila. Ovoga ljeta baš i nisam stigla dobiti neku finu boju ili barem tonirati svoju, jer je sunca bilo jako malo, a i ako ga je bilo, ja sam radila :(. U svakom slučaju, obradovala sam se ovom proizvodu, pogotovu u ovo vrijeme i pozitivno sam se iznenadila, priznajem.


Dobila sam odličnu boju, kao onu koju dobijemo zadnjih dana odmora na moru. Mislim da je veoma bitno kako koristite i kako nanostite losion. Primijenila sam nekoliko načina i najbolje mi se pokazao sljedeći način: ukoliko želite za večer, finu toniranu prirodnu boju ili boju za drugi dan: potrebno je da ovaj losion nanesete dva ili tri  puta u tankom sloju i pustite da se osuši. Nanosila sam, recimo, ujutro, oko podne i pred izlazak :), naravno, kad sam kući i imam vremena, tad je učinak i najbolji. Kada nemam vremana, jednostavno nanesem po potrebi u malo većoj količini. Nemojte zaboraviti, potrebno je da se osuši, barem djelimično, kada nanosite u drugom sloju. 

Savršen prirodni tamni ten uz savršenu cijenu ;).

No comments :

Post a Comment